17 ČŠI; identifikace klíčových témat pro obsahové zaměření specifických úkolů ČŠI a další), ale také vlivy vnitřní (např. rozšíření funkcionalit inspekčního systému elektronického testování InspIS SET o další typy testových úloh apod.). Průřezová komponenta interního plánu národního zjišťování výsledků vzdělávání 2021+ se pak týká dílčích aspektů dosahování vysoké kvality jednotlivých šetření národního testování, především: zachování a rozvíjení praxe specifikované vazby úloh a výstupů RVP; zachování a rozvíjení praxe systematického hodnocení kvality úloh a utváření co nejširší databáze úloh odpovídající kvality – zohlednění těchto aspektů při utváření hodnoticích nástrojů a řešení souvisejících otázek (např. obtížnost testu, převedení testů na společnou škálu apod.); důsledného sledování metodických postupů pro dosahování reprezentativnosti výběrových šetření vzhledem k souboru participujících žáků a pro širší využití longitudinálních hodnocení; rozšiřování možností elektronického nástroje pro realizaci a reporting výsledků šetření (InspIS SET, InspIS DATA).