13 RPP7 – Posilování vnitřní provázanosti informační základny ČŠI (věcné, časové, prostorové hledisko), a to také v širším kontextu propojení s Rezortním informačním systémem MŠMT a dalšími vnějšími datovými a informačními zdroji (např. data trhu práce, data ze Sčítání lidu, domů a bytů v roce 2021), tj. utváření systému získávání, třídění a ukládání dat a informací v souladu se standardy socioekonomického výzkumu. RPP8 – Dosahování vysoké kvality zpracování inspekčních zpráv s důrazem na jejich formativní charakter a argumentační podloženost závěrů. RPP9 – Dosahování vysoké metodické kvality a obsahové relevance zpracování výroční zprávy, tematických zpráv a dalších publikací, s posilováním zájmu o: (a) hodnocení dopadů a efektivity opatření vzdělávacích politik; (b) analýzu kauzálních vztahů; a (c) časové analýzy. RPP10 – Posilování kvalitativní zpětné vazby poskytované inspekčními pracovníky a posilování související metodické podpory školám. RPP11 – Posilování metodického rozměru inspekční činnosti: (a) utváření a sdílení metodik využitelných školami pro interní hodnocení; (b) utváření vzdělávacích materiálů a organizace vzdělávacích aktivit; (c) práce s příklady inspirativní praxe; a (d) koordinace metodické činnosti na regionální a nadregionální úrovni v rámci podílu ČŠI na úrovni tzv. středního článku podpory. RPP12 – Zvyšování kvality prezentace dat a výstupů inspekční činnosti (např. on-line zdroje informací, otevřená data, webové prezentace, generování reportů). RPP13 – Pravidelný přezkum relevance vnitřních předpisů, metodik a procesních map / workflow ČŠI v oblasti inspekční činnosti a v případě potřeby vydání nových či aktualizace stávajících vnitřních předpisů, metodik a procesních map / workflow. RPP14 – Zvyšování kvality vnější, a především vnitřní dvousměrné komunikace s využitím znalostí, dovedností a zkušeností zaměstnanců s různými aspekty realizace stanovených úkolů (např. design šetření a potřeba dat, předpokládané způsoby zpracování a prezentace výstupů šetření, proces připomínkování, možné problémy praktické realizace). RPP15 – Podpora osobního a profesního rozvoje zaměstnanců pro výkon agend inspekční činnosti a s klíčovou rolí kompetencí inspekčních pracovníků pro plnění úkolů inspekční činnosti přímo ve školách, a to včetně zohlednění kvality jejich práce a platového ohodnocení. RPP16 – Spolupráce s partnery při realizaci společných projektů a jiných aktivit externí spolupráce na mezinárodní, národní, regionální a místní úrovni v oblasti hodnocení kvality a efektivity vzdělávání. RPP17 – Dosahování vysoké kvality materiálně-technických podmínek výkonu agend inspekční činnosti. RPP18 – Rozšiřování funkcionalit inspekčního informačního systému InspIS (např. typy možných úloh pro šetření, rozšiřování možných sestav výstupů pro jednotlivé fáze inspekční akce, grafická podoba výstupů a další) včetně vazby na další informační systémy (např. informační systémy škol, data trhu práce) za účelem snižování administrativní zátěže, sledování vzdělávací a profesní dráhy žáka. RPP19 – Posilování možnosti flexibilně reagovat na aktuální potřeby a jevy ovlivňující vzdělávání dětí, žáků a studentů v mimořádných obdobích.