Rozvoj matematické gramotnosti na základních školách ve školním roce 2019/20206524 | HODNOCENÍ ÚROVNě MATEMATICKé GRAMOTNOSTI ŽáKůGRAF 15 | Vztah mezi socioekonomickým znevýhodněním lokality školy a úspěšností žáků v testu matematické gramot-nosti podle krajů (průměrné hodnoty za kraje)Jiho eskýčJihomoravskýKarlovarskýKrálovéhradeckýLibereckýMoravskoslezskýOlomouckýPardubickýPlze skýňPrahaSt edo eskýřčÚsteckýVyso inačZlínský15 %20 %25 %30 %35 %-1,5-1-0,500,511,5úspěšnostsocioekonomické znevýhodn ní územíěGRAF 16 | Pohled učitelů na vnímání matematiky žáky a úspěšnost žáků v testu matematické gramotnosti podle krajů (průměrné hodnoty za kraj)Jiho eskýčJihomoravskýKarlovarskýKrálovéhradeckýLibereckýMoravskoslezskýOlomouckýPardubickýPlze skýňPrahaSt edo eskýřčÚsteckýVyso inačZlínský15 %20 %25 %30 %35 %-0,5-0,4-0,3-0,2-0,10,00,10,20,30,40,5úspěšnostpohled u itel na to, jak áci vnímají matematikučůž