Podpora rozvoje žáků základních škol ve vzdělávací oblasti Umění a kultura558PŘÍLOHA 1PŘÍLOHA 1 | Krajská specifikaTABULKA 9 | Mezikrajské srovnání hodnot sledovaných faktorů realizace environmentální výchovy a postojů žákůKraje rozděleny do tří kategorií: –● hodnota dolní meze 95/99% intervalu spolehlivosti průměru ukazatele pro daný kraj je vyšší než hodnota průměru ukazatele pro celou populaci; – hodnota průměru ukazatele pro celou populaci je ●vyšší než hodnota horní meze 95/99% intervalu spolehlivosti průměru ukazatele pro daný kraj; ○ – ostatní případy; ○ – informace pro 1. stupeň základní školy; ○ – informace pro 2. stupeň základní školy12Pozn.: 95% interval spolehlivosti pro školy a učitele; 99% interval spolehlivosti pro žáky.KrajABCDEFGHIJKLHlavní město Praha○●○●○●○○○●1○2○ ○1 2● ●1 2Středočeský○●○●○○○○○○1●2○ ○1 2●1○2Plzeňský○○○○○○●○○○1,2○ ○1 2○1●2Karlovarský○○○●○○○○○○1●2○ ○1 2●1●2Ústecký○○○○○○○○●●1,2○ ○1 2○ ○1 2Jihočeský○○○○○○○○○○1●2○ ○1 2●1●2Liberecký○○○○○○○○○○1,2○ ○1 2○1●2Královéhradecký○○○○●○○○●○ ○1 2○ ○1 2○1●2Pardubický○○○○○○○●○○ ○1 2○ ○1 2○ ○1 2Vysočina○○○○○○○○○○ ○1 2○1●2○1●2Jihomoravský○○○○○○●○●○ ○1 2○ ○1 2●1○2Olomoucký○○○○○○○○○●1○2○ ○1 2●1○2Moravskoslezský○○●●○○○○○○ ○1 2●1○2●1○2Zlínský○●○○○●○○○○ ○1 2○ ○1 2○ ○1 2Pozn.: – vnímaná důležitost vzdělávací oblasti Umění a kultura; – aprobovanost výuky; – materiální vybavenost; – nepovinná/volitelná ABCDkulturně-umělecká aktivita školy; – školní besídky a projektové dny s vysokou účastí žáků; – spolupráce s umělci a kulturně-uměleckými orgaE F-nizacemi; – spokojenost učitele s výukou hudební/výtvarné výchovy; – učitelem vnímaná důležitost vzdělávací oblasti Umění a kultura; – praGHI -videlnost spolupráce učitele s umělci a kulturně-uměleckými organizacemi a spokojenost s ní; – žákem vnímaná důležitost a oblíbenost hudební Jvýchovy; – žákem vnímaná důležitost a oblíbenost výtvarné výchovy; – četnost a různorodost školních kulturních akcí navštěvovaných žákem.KL1