Environmentální výchova na základních školách ve školním roce 2019/20204843 | ENVIRONMENTáLNÍ VýCHOVA – PODMÍNKY A PRůBěH VZDěLáVáNÍGRAF 8 | Environmentálně odpovědné postupy škol (podíl škol příslušné kategorie podle odpovědí učitelů)0 %20 %40 %60 %80 %100 %školní jídelna – ekologicky šetrné potraviny od místních farmářůpreference místních ekologicky šetrných produktůzam ení na ekologicky šetrné produktyěřškolní zahrada – uplat ování principu druhové rozmanitosti p írodyňřpou ívání úsporných spot ebi energiežřčůškolní zahrada – šetrné postupy pé ečrozhodn anoěspíše anospíše nev bec neů0 %20 %40 %60 %80 %100 %t íd ní odpadu – textilř ět íd ní odpadu – hliníkř ětisk na recyklovaný papírt íd ní odpadu – organický odpadř ět íd ní odpadu – skloř ět íd ní odpadu – baterieř ět íd ní odpadu – plastř ět íd ní odpadu – papírř ěanone3.3 Vztahy podmínek a průběhu vzděláváníZjištění uvedená v předchozích dvou podkapitolách nastolují otázku, jaké jsou vztahy mezi sledovanými aspekty pod-mínek a průběhu realizace environmentální výchovy. Za účelem zodpovězení uvedené otázky byla komplexní datová struktura zjednodušena do podoby několika dílčích, vhodně interpretovaných faktorů, které jsou přehledně uvedeny v tabulce č. 2.