Vzdělávání v mateřských školách v období nouzového stavu39610 | KRAJSKá SPECIFIKA10 Krajská specifikaVýraznější rozdíly mezi realizací předškolního vzdělávání se projevily především ve čtyřech oblastech: provoz ma-teřské školy a vliv zřizovatele, využívání digitálních technologií, způsoby a obsah komunikace s rodiči a zaměření vzdělávání.TABULKA 4 | Krajská specifika v oblastech předškolního vzdělávání na dálku ( výrazně vyšší výskyt než v republikovém +průměru; výrazně nižší výskyt než v republikovém průměru)–JihočeskýJihomoravskýKarlovarskýKrálovéhradeckýLibereckýMoravskoslezskýOlomouckýPardubickýPlzeňskýPrahaStředočeskýÚsteckýVysočinaZlínskýProvozpodíl neuzavřených mateřských škol (MŠ)++++ +podíl uzavřených MŠ na více než měsíc++ ++uzavření MŠ iniciované zřizovatelem+++uzavření MŠ iniciované neúčastí dětí+ ++DTon-line nebo videa ve vzdělávání++ +využívání soukromé digitální techniky (DT)––+ ++Komunikacetelefonická komunikace s rodiči++++e-mailová komunikace s rodiči+++ +komunikace zaměřená na vzdělávání++ ++komunikace zaměřená na provoz a administraci+++pravidelná komunikace s dětmi++ + +Vzdělávánínabídka aktivit pro všechny děti––+–+ +pravidelná nabídka minimálně jednou týdně++ ++nabídka reagující na iniciativu rodičů+++spokojenost se vzděláváním–+ + +––