Výroční zpráva České školní inspekce za školní rok 2019/2020255TABULKOVá ČáSTTABULKA B 10 | Školní klima – průměrné hodnocení*Školní klimaMŠZŠSŠVztahy mezi vedením a pedagogyŘediteléUčiteléŘediteléUčiteléŘediteléUčiteléVedení a učitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.1,271,451,401,561,751,73Učitelé navrhují vedení školy možné změny vedoucí ke zkvalitnění výchovně-vzdělávacího procesu.1,581,61,681,741,841,79Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky vedení, pokud s nimi nesouhlasí.1,341,841,381,911,742,00Neshody vzniklé mezi učiteli a vedením školy jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.1,301,611,401,721,711,87I když jsou mezi vedením a učiteli názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.1,161,361,201,421,481,51Vztahy uvnitř pedagogického sboruŘediteléUčiteléŘediteléUčiteléŘediteléUčiteléUčitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.1,361,361,521,551,761,73Učitelé podněcují vzájemnou spolupráci za účelem dalšího rozvoje výchovně-vzdělávacího procesu.1,421,491,651,661,881,86Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky kolegů, pokud s nimi nesouhlasí.1,551,631,701,771,871,92Neshody vzniklé mezi učiteli jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.1,491,551,651,751,691,92I když jsou mezi učiteli názorové neshody, jsou schopni dále spolupracovat.1,281,371,341,471,711,57Vztahy mezi pedagogy a žáky UčiteléDěti UčiteléŽáciUčiteléŽáci GVŽáci SOVŽáci poskytují učitelům zpětnou vazbu k výchovně-vzdělávacímu procesu. x x1,772,131,852,162,15Žáci aktivně spolupracují za účelem dalšího rozvoje výchovně-vzdělávacího procesu. x x2,091,542,221,991,95Žáci mohou bez obav rozporovat kroky učitelů, pokud s nimi nesouhlasí. x x1,821,841,761,942,04Neshody vzniklé mezi učiteli a žáky jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění spolupráce. x x1,601,961,732,282,38I když jsou mezi učiteli a žáky názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat. x x1,481,591,561,992,08Vztahy mezi žáky UčiteléDěti UčiteléŽáciUčiteléŽáci GVŽáci SOVŽáci si poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce. x x1,882,001,991,952,07Žáci si při řešení společných úkolů vzájemně pomáhají. x x1,691,601,771,571,72Žáci rozporují kroky spolužáků, se kterými nesouhlasí. x x1,771,751,891,681,81Neshody vzniklé mezi žáky jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce. x x1,672,011,862,232,37I když jsou mezi žáky názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat. x x1,781,801,841,902,03* Hodnoceno na škále 1–4, kde 1 znamená „rozhodně ano“ a 4 „rozhodně ne“.