Výroční zpráva České školní inspekce za školní rok 2019/202023213 | MEZINáRODNÍ AKTIVITY A MEZINáRODNÍ SPOLUPRáCE13.3.3 Přehled nejdůležitějších aktivit národních inspektorek Evropských škol ve školním roce 2019/2020ČinnostObdobíPrimární cyklusSekundární cyklusJednání Rad inspektorů a Společného pedagogického výboru (tvorba a připomínkování podkladů)X/2019II/2020VI/ 2020VII/2020XXXXXXXPřipomínkování materiálů k jednání NREŠXII/2019, IV/2020XXPrůběžné připomínkování dokumentů v rámci písemných procedurprůběžněXXStatutární hodnocení zástupkyně ředitele EŠ MnichovI/2020XStatutární hodnocení zástupce ředitele EŠ Brusel IIIXI/2019XStatutární hodnocení výchovné koordinátorky v EŠ VareseX/2019XStatutární hodnocení detašovaných učitelů EŠ Brusel III a EŠ Lucemburk IIXI/2019I/2020XXVedení expertní skupiny pro statutární hodnocení místně najímaných učitelů v EŠ Lucemburk I II, III/2020XStatutární hodnocení místně najímaných učitelů v EŠ Brusel IXI/2019XStatutární hodnocení místně najímaných učitelů v EŠ Brusel IV II/2020XXCeloškolní inspekce v EŠ Lucemburk IIIII/2020XIndividuální inspekční činnost v EŠ Brusel III, Lucemburk II, Lucemburk I a Mnichov průběžněXXAudit: Centre for ES DunshaughlinX/2019XAudit: Evropská škola ve ŠtrasburkuXII/2019XÚčast ve výběrovém řízení na pozici zástupce ředitele EŠ MnichovVII/2020XÚčast ve výběrovém řízení na pozice asistentů zástupců ředitelů EŠ Bergen a KarlsruheIV, V 2020XÚčast ve výběrovém řízení na pozice učitelů primárního cyklu a učitele anglického jazyka EŠ Brusel III V/2020XXZajištění pedagogicko-psychologického poradenství pro žáky českých sekcí EŠprůběžněXPříprava a organizace vzdělávacího semináře pro české učitele EŠVIII/2019XXČlenství v pracovní skupině pro politiku podpory žáků se SVPprůběžněXČlenství v pracovní skupině pro inkluziprůběžněXVypracování statistické zprávy o integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebamiXI/2019 – II/2020XSpoluúčast na plnění úkolů Akčního plánu pro podporu žáků se SVP a inkluzivního vzdělávání průběžněXVedení pracovní skupiny pro předškolní vzdělávání a tvorba vzdělávacího programuprůběžněXVedení pracovní skupiny pro hodnocení žákůprůběžněXMonitoring implementace nových učebních osnov hudební výchovyprůběžněXVedení pracovní skupiny pro tvorbu nástrojů pro testování dominantního jazyka dětí a žákůprůběžněXČlenství v pracovní skupině „Task Force“: – analýza rizikových faktorů– vypracování tří scénářů pro přípravu školního roku 2020/2021– vypracování klíčových strategií pro další rozvoj systému EŠIV – VIII 2020XSpolupráce na tvorbě platformy Teams, Office 365 pro koordinátory předškolního vzdělávání během distančního vzděláváníIII/2020 – VI/2020XSpolupráce na tvorbě platformy Teams, Office 365 pro koordinátory podpory vzdělávání žáků se SVPXČlenství v pracovní skupině pro hodnocení místně najímaných učitelůprůběžněXČlenství v rozšířené pracovní skupině pro reformu EŠprůběžněXČlenství v pracovní skupině pro revizi role a povinností inspektorů EŠprůběžněXČlenství v pracovní skupině pro organizaci hudebního a výtvarného festivalu (FAMES) a příprava festivalu FAMES 2020průběžněXVedení pracovní skupiny pro český jazyk a literaturu (písemné a ústní maturitní zkoušky)XII/2019I/2020a průběžněXVedení pracovní skupiny pro dějepis (písemné a ústní maturitní zkoušky)XII/2019I/2020a průběžněX