Výroční zpráva České školní inspekce za školní rok 2019/20201768 | ZáJMOVé VZDěLáVáNÍGRAF 107 | Vliv kvalifikovanosti vychovatele/pedagoga na vzdělávání v ŠD/ŠK – podíl hospitací (v %)0102030405060708090100kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.ú inná podporačrozvoje osobnostirozvoj klí ovýchčkompetencí jedinceprost ednictvím aktivit ve školském za ízenířzájmového vzd láváníěbudování p íznivéhořa bezpe ného klimatučřpro zájmovévzd láváníěindividuální p ístupřk ú astník mčůinkluze ú astník sečůSVProzvoj nadáníú astníkčůrozhodn anoěspíše anospíše nerozhodn neěGRAF 108 | Vliv kvalifikovanosti vychovatele/pedagoga na vzdělávání v SVČ – podíl hospitací (v %)0102030405060708090100kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.kvalif.nekvalif.ú inná podporačrozvoje osobnostirozvoj klí ovýchčkompetencí jedinceprost ednictvím aktivit ve školském za ízenířzájmového vzd láváníěbudování p íznivéhořa bezpe ného klimatučřpro zájmovévzd láváníěindividuální p ístupřk ú astník mčůinkluze ú astník sečůSVProzvoj nadáníú astníkčůrozhodn anoěspíše anospíše nerozhodn neě8.3 Výsledky zájmového vzdělávání8.3.1 Celkové výsledky vzdělávání účastníkůPosuzování výsledků vzdělávací činnosti ŠD/ŠK vycházelo z pozorování vzdělávacího procesu, opíralo se o předlo-žené výsledky vzdělávání a zjišťovalo jejich soulad se vzdělávacími programy. V hodnocených školských zařízeních většinou odpovídala úroveň výsledků vzdělávání deklarovaným výstupům jejich školních vzdělávacích programů. Výsledky zájmového vzdělávání (výtvarné práce, výrobky) jsou často prezentovány v prostorách subjektu, účastníci se prezentují i na akcích pořádaných pro zákonné zástupce a veřejnost.