Výroční zpráva České školní inspekce za školní rok 2019/20201617 | ZáKLADNÍ UMěLECKé VZDěLáVáNÍGRAF 93 | Výskyt vybraných metod a forem výuky v hospitovaných hodinách – podíl hospitací (v %) 68,663,979,473,379,790,590,592,886,392,494,493,597,892,598,728,331,920,224,820,39,18,97,213,77,65,15,92,27,53,14,30,41,90,40,60,50,61,30102030405060708090100celkemhudební oborvýtvarný obortaneční oborlit.-dramatický oborcelkemhudební oborvýtvarný obortaneční oborlit.-dramatický oborcelkemhudební oborvýtvarný obortaneční oborlit.-dramatický oborŽák/ áci byl/i veden/i k samostatnostiž(stanovování vlastních cíl , formulováníůsvých názor , zapojování do rozhodováníůo v cech, které se ho/jich týkaly, vlastníěobjevování nových poznatk apod.).ůU itel poskytoval ák m zp tnou vazbučž ůěvyu itelnou k jejich dalšímu u ení.žčU itel vyjad oval d v ru, e ák/ ácičřů ěž žždosáhne/dosáhnou na n kladenýměu ebním nárok m, poskytoval mu/jimčůzp tnou vazbu a p istupovalěřk n mu/k nim s respektem a úctou.ěanočáste nč ěneGRAF 94 | Výskyt aktivizačních metod a podpora spolupráce v hospitovaných hodinách podle jednotlivých oborů – po-díl hospitací (v %)88,695,355,694,498,798,297,3100,099,4100,011,44,744,45,61,31,82,70,60102030405060708090100celkemhudební oborvýtvarnýobortane ní oborčlit.--dramatickýoborcelkemhudební oborvýtvarnýobortane ní oborčlit.--dramatickýoborVýuka obsahovala innosti aktivizující vzájemnou spoluprácič(v individuální výuce se spolupráce vztahovala k u iteli).čŽák/ áci se nebál/i chybovat a k u iteli p istupoval/ižčřs d v rou, e mu/jim bude v procesu u ení nápomocen.ů ěžčanoneV době platnosti mimořádných hygienických opatření přistupovali ředitelé ZUŠ v řadě případů k zajišťování distanční výuky adekvátně a inovativně, zpravidla se dokázali rychle zorientovat a snažili se pro svou školu a jednotlivé obory vybrat a kombinovat optimální formy výuky. Velmi rychle na vzniklou situaci zareagovala AZUŠ (dokument „Zásob-