| Vzdělávání v mateřských školách v období nouzového stavu | 21/27 Graf č. 12 Spokojenost s tím, jak se daří vzdělávání v dané situaci Jednou ze zásadních souvislostí, která ovlivňuje úspěšnost vzdělávání dětí v této době, je spolupráce s rodiči. Mateřské školy, kterým se daří s rodiči spolupracovat, uváděly výrazně častěji celkovou spokojenost se vzděláváním v dané situaci a také častější zpětnou informaci od rodičů, jak se z jejich pohledu vzdělávání daří. Graf č. 13 Spokojenost se spoluprací s většinou rodičů (z 83 % mateřských škol, které pravidelně nabízely rozvojové aktivity) Mimo uvedeného klíčového vlivu spolupráce s většinou rodičů uváděly mateřské školy další důležité potřeby, které by napomohly větší úspěšnosti poskytovaného vzdělávání v době uzavření mateřské školy. Šlo zejména o dostatečné množství digitální techniky pro školu i pro rodiny, o vyšší úroveň digitálních kompetencí na straně pedagogů i rodičů a také o chybějící metodickou podporu pro realizaci předškolního vzdělávání distančním způsobem. 8 %44 %2 %0 %28 %17 %zcela, vše se nám daříčástečně, většinou sevzdělávání daříčástečně, většinou sevzdělávání nedařítéměř vůbec se nedařív současné situaci nemámezpětnou vazbu o tom,jak se vzdělávání daříneposkytují pravidelnou nabídkurozvojových aktivit,nebo neuzavřely MŠ0 %10 %20 %30 %40 %50 %60 %70 %80 %90 %100 %rozhodně anospíše anospíše nerozhodně ne