PŘÍLOHA 1 Podpora rozvoje žáků základních škol ve vzdělávací oblasti Umění a kultura 48 Příloha 1 │ Krajská specifika TABULKA 9 │Mezikrajské srovnání hodnot sledovaných faktorů realizace environmentální výchovy a postojů žáků Kraje rozděleny do tří kategorií: –● hodnota dolní meze 95/99% intervalu spolehlivosti průměru ukazatele pro daný kraj je vyšší než hodnota průměru ukazatele pro celou populaci; – hodnota průměru ukazatele pro celou populaci je vyšší než hodnota horní meze 95/99% intervalu ●spolehlivosti průměru ukazatele pro daný kraj; – ostatní případy; ○ – informace pro 1. stupeň základní školy; ○ – informace pro 2. stupeň základní ○ 12školy Pozn.: 95% interval spolehlivosti pro školy a učitele; 99% interval spolehlivosti pro žáky. Kraj A B C D E F G H I J K L Hlavní město Praha ○ ● ○ ● ○ ● ○ ○ ○ ●1○2 ○ ○1 2 ● ●1 2 Středočeský ○ ● ○ ● ○ ○ ○ ○ ○ ○1●2 ○ ○ 1 2●1○ 2Plzeňský ○ ○ ○ ○ ○ ○ ● ○ ○ ○1,2 ○ ○ 1 2○1●2 Karlovarský ○ ○ ○ ● ○ ○ ○ ○ ○ ○1●2 ○ ○1 2 ●1● 2Ústecký ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ● ●1,2 ○ ○ 1 2○ ○ 1 2Jihočeský ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○1●2 ○ ○ 1 2●1●2 Liberecký ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○1,2 ○ ○ 1 2○1●2 Královéhradecký ○ ○ ○ ○ ● ○ ○ ○ ● ○ ○1 2 ○ ○1 2 ○1● 2Pardubický ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ● ○ ○ ○1 2 ○ ○1 2 ○ ○1 2 Vysočina ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○1 2 ○1● 2○1●2 Jihomoravský ○ ○ ○ ○ ○ ○ ● ○ ● ○ ○1 2 ○ ○1 2 ●1○2 Olomoucký ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ●1○2 ○ ○ 1 2●1○ 2Moravskoslezský ○ ○ ● ● ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○1 2 ●1○ 2●1○ 2Zlínský ○ ● ○ ○ ○ ● ○ ○ ○ ○ ○1 2 ○ ○ 1 2○ ○ 1 2Pozn.: – vnímaná důležitost vzdělávací oblasti Umění a kultura; – aprobovanost výuky; – materiální vybavenost; – nepovinná/volitelná ABCDkulturně-umělecká aktivita školy; E – školní besídky a projektové dny s vysokou účastí žáků; – spolupráce s umělci a kulturně-uměleckými Forganizacemi; – spokojenost učitele s výukou hudební/výtvarné výchovy; – učitelem vnímaná důležitost vzdělávací oblasti Umění a kultura; GHI – pravidelnost spolupráce učitele s umělci a kulturně-uměleckými organizacemi a spokojenost s ní; – žákem vnímaná důležitost a oblíbenost Jhudební výchovy; – žákem vnímaná důležitost a oblíbenost výtvarné výchovy; – četnost a různorodost školních kulturních akcí navštěvovaných KLžákem.