4 │ HODNOCENÍ ÚROVNĚ MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI ŽÁKŮ Rozvoj matematické gramotnosti na základních školách ve školním roce 2019/2020 35 GRAF 9 | Podíl žáků, kteří neuvedli odpověď na danou testovou otázku testu matematické gramotnosti – testové otázky řazeny podle pořadí zobrazení v testu Pozn.: Světlou barvou označeny testové otázky vyžadující po žákovi více odpovědí na danou testovou otázku. GRAF 10 | Úspěšnost žáků v řešení jednotlivých testových úloh testu matematické gramotnosti – testové úlohy podle pořadí zobrazení žákům 0 %10 %20 %30 %40 %50 %60 %70 %80 %90 %100 %pořadí testové otázky v testuvynechané odpovědivynechané odpovědi bez započtení žáků, kteří otázku vůbec nezobrazili0 %10 %20 %30 %40 %50 %60 %70 %80 %90 %100 %pořadí testové otázky v testuvšichni žácijen žáci, kteří uvedli odpověď na danou testovou otázku