4 │ ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA – HODNOCENÍ ÚSPĚŠNOSTI ŽÁKŮ V TESTU Environmentální výchova na základních školách ve školním roce 2019/2020 36 GRAF 17 │Hodnoty standardizovaných parametrů krajských proměnných hodnocených ve vztahu k dosažené úrovni dovedností žáků v tématech environmentální výchovy (95% interval spolehlivosti odhadů Praha jako referenční hodnota; ) Pozn.: odnoty pro odhadovaný vstupní model v návaznosti na graf č. 16, bez proměnné ocioekonomické znevýhodnění lokality školy“.H „s Pozn.: JČK – Jihočeský kraj; JMK – Jihomoravský kraj; KHK – Královéhradecký kraj; KVK – Karlovarský kraj; LIK – Liberecký kraj; MSK – Moravskoslezský kraj; OCK – Olomoucký kraj; PCK – Pardubický kraj; PLK – Plzeňský kraj; SČK – Středočeský kraj; ÚCK – Ústecký kraj; VYS – Kraj Vysočina; ZLK – Zlínský kraj. -0,20-0,15-0,10-0,050,000,050,100,150,20ZLKLIKPCKVYSKHKOCKSČKJČKJMKPLKMSKKVKÚCK