57Graf 4 .2 Změna v hodnotě indexu Spokojenost v práci dle účasti na aktivitách profesního roz-voje s pozitivním dopadem !\\"!#!\\"$#!\\"%#!\\"!\\"'#(\\"!#(\\"$#(\\"%#(\\")*+,+-./0,#12+234/567#89,:*7/0,#;*-572.#),</0,#=2>2</0,#?/927@#=-A*0,#B-9C*-#D20,E/0,#BE942</0,#89,:-7/0,#F<E+*-#G<273*-#H,<5EC29/0,#DE.E7/0,#IJ27K9/0,#?569*-#L67/0,#M*5:2#M,5NO/0,#;96./0,#PB-9C*-Q#R*4,2S<*306#<-JET9*02#U4*9-#B<2+V9*-#W-/06#<-JET9*02#G*7/0,#82X@/06#Y<6T*-#1,9E.T*-#Z/5,7/0,#=2952#?+<2-9#I:[@/0,#BE-7,/#Y*<-/#PY<C-7\72Q#U4,<:25/0,#]E<-30,#),:^#_[927@#DE/0,#R2J,7/0,#I27C42`#PWV72Q#YE/5<69*-#Y9T-<52#P1272@2Q#Y7C9*-#P;-906#B<*567*-Q#1,<-`/06#<-JET9*02#a8Y#8*7C2JE<#8J,`-7[#2<2T/0[#-.*<65N#D-C<-/7V#0,-b3*-75#PcQ## #Regresní koeficient (β) 0,00,20,40,60,81,01,21,41,6Spojené arabské emirátySingapurUSAKorejská republikaAnglie (Velká Británie)Alberta (Kanada)AustrálieŠanghaj (Čína)JaponskoRuskoNový ZélandTureckoChorvatskoBuenos Aires (Argentina)ŠvédskoIzraelMaltaEstonskoKolumbieSaúdská ArábieFinskoČeská republikaBrazílieChileJihoafrická republikaVlámsko (Belgie)LotyšskoLitvaDánskoItálieŠpanělskoRumunskoPortugalskoFrancieGruzieSlovenskoBulharskoRakouskoBelgieMexikoIslandMaďarskoNorskoVietnamSlovinskoKazachstánNizozemskoPozn. 1: Světlou barvou jsou znázorněny země, kde nebyl zjištěn statisticky významný rozdíl v hodnotě indexu.Pozn. 2: Hodnota regresního koeficientu β při kontrole následujících charakteristik učitelů: pohlaví, práce na plný úvazek, počet let učitelské praxe; a charakteristik tříd: podíl žáků s horšími studijními výsledky, podíl žáků s problémy v chování a velikost třídy.