Mezinárodní šetření TIMSS 2019768 | ICT VE VÝUCEPokles účasti učitelů na dalším vzdělávání zaměřeném na využívání ICT ve výuce matematiky a přírodovědy.Menší přístup žáků k počítačům v hodinách matematiky a přírodovědy v ČR než v EU.8 ICT VE VÝUCEPodle ředitelů škol je přibližně u 2/3 žáků výuka ovlivněna nedostatkem vybavení ICT.Žáci v %VůbecTrochuDo jisté míryZnačně8 %26 %33 %33 %Téměř všem žákům se líbilo testování na počítačích.Učitelé, kteří učí tři čtvrtiny žáků, nikdy nebo téměř nikdy nezařazují v hodinách matematiky nebo přírodovědy činnosti na počítači.96 %73 %MATEMATIKAPŘÍRODOVĚDA29 %42 %Žáci v %29 %48 %Žáci v %MATEMATIKAPŘÍRODOVĚDAVysoká potřeba učitelů zúčastnit se v budoucnu vzdělávání ICT.62 %51 %Žáci v %40 %28 %14 %31 %20152019Žáci v %