Mezinárodní šetření TIMSS 2019566 | PRŮBĚH VÝUKYV ČR učí velmi spokojení učitelé menší podíl žáků než v EUŽáci s častější absencí dosahují horších výsledkůPři častějším výskytu nevhodného chování v hodinách matematiky dosahují žáci horšího výsledku6 PRŮBĚH VÝUKY17 %67 %16 %550500MATEMATIKAprůměrný výsledek508535552V žádných nebo téměř žádných hodináchV některých hodináchVe většině hodinŽáci v %Čeští učitelé se vzdělávají intenzivněji v matematice než v přírodověděČR je mezi třemi zeměmi EU s nejnižší podporou badatelských aktivit ze strany učitele v hodinách přírodovědy35 %50 %Jak často chybí žáci ve školeMATEMATIKAPŘÍRODOVĚDAPrůměrný výsledek541Jednou měsíčně518Jednou za dva týdny484Jednou týdně543515484Jednou měsíčněJednou za dva týdnyJednou týdněPrůměrný výsledek