Mezinárodní šetření TIMSS 2019445 | PODMÍNKY VÝUKY5 PODMÍNKY VÝUKYNázor ředitelů na ekonomické zázemí žáků8 %37 %55 %550500550500MATEMATIKAprůměrný výsledekPŘÍRODOVĚDAprůměrný výsledekŠikana mezi žáky6 %28 %66 %550500MATEMATIKAprůměrný výsledekPŘÍRODOVĚDAprůměrný výsledek502526542541529507Dobře situovaníAni dobře situovaní ani ekonomicky slabšíEkonomicky slabší470526541542528479Téměř nikdyAsi jednou za měsícAsi jednou týdně45055050045013 %51 %36 %Velmi spokojeni6 %36 %58 %Spíše spokojeniSpíše nespokojeni59 %39 %2 %Velmi vysoký důraz42 %54 %4 %Vysoký důrazStřední důrazChápání cílů ŠVP českými učiteli se zvyšujeÚspěšnost českých učitelů při realizaci ŠVP roste43 %200765 %201179 %201585 %201939 %200757 %201171 %201577 %2019Žáci v %Žáci v %Žáci v %Žáci v %Žáci v %Žáci v %Menší důraz na studijní úspěch žáků v českých školáchMenší spokojenost českých rodičů se školouŽáci v %Žáci v %