Mezinárodní šetření TIMSS 2019304 | VÝSLEDKY NA DÍLČÍCH ŠKÁLÁCH4 VÝSLEDKY NA DÍLČÍCH ŠKÁLÁCHSILNÉ x SLABÉ stránky českých žákůUvažováníProkazování znalostíČíslaGeometrieDataProkazování znalostíPoužívání znalostíNeživá přírodaMATEMATIKAPŘÍRODOVĚDA2007–2019ČR ve všech okruzích největší zlepšení ze zúčastněných zemíČR mezi dvěma zeměmi s významným zlepšením za 12 let ve všech tematických i dovednostních okruzích2015–2019Významné zlepšení v okruzích čísla, geometrie a prokazování znalostíZhoršení v okruhu dataVýznamné zlepšení uvažování v Mírné zlepšení v nauce o ZemiMírné zhoršení v okruzích živá a neživá příroda, v prokazování a používání znalostíVÝVOJ VÝSLEDKŮ ČESKÝCH ŽÁKŮVšechny tematické i všechny dovednostní okruhyNeživá přírodaNauka o ZemiProkazování znalostíŽivá přírodaUvažováníPoužívání znalostí