Mezinárodní šetření TIMSS 2019253 | VĚDOMOSTNÍ ÚROVNĚPŘÍRODOVĚDAOBRÁZEK 3.3 | Rozdělení žáků jednotlivých zemí do vědomostních úrovní(TIMSS 2019 – přírodověda, 4. ročník)4020020406080100Korejská republikaRuskoJaponskoLotyšskoChorvatskoFinskoLitvaNorsko (5)Česká republikaŠvédskoAnglieDánskoNizozemskoPolskoKanadaItálieUSAAustrálieMa arskoďIrskoRakouskoSeverní IrskoŠpan lskoěN meckoěPortugalskoSlovenskoKyprBelgie (vlámská)Turecko (5)Nový ZélandBulharskoMaltaFrancieChile%Pod nízkou úrovníNízkáSt ednířVysokáVelmi vysokáZemě jsou řazeny vzestupně podle zastoupení žáků pod nízkou úrovní.Poznámka: V Norsku a Turecku se šetření TIMSS 2019 účastnili žáci 5. ročníku, neboť lépe vyhovují definici cílové populace.