Mezinárodní šetření TIMSS 2019233 | VĚDOMOSTNÍ ÚROVNĚMATEMATIKAOBRÁZEK 3.1 | Rozdělení žáků jednotlivých zemí do vědomostních úrovní(TIMSS 2019 – matematika, 4. ročník)4020020406080100Korejská republikaJaponskoRuskoLotyšskoRakouskoNizozemskoIrskoNorsko (5)Belgie (vlámská)Severní IrskoAnglieLitvaČeská republikaN meckoěKyprFinskoPortugalskoDánskoItálieChorvatskoŠvédskoUSAMa arskoďPolskoKanadaSlovenskoMaltaŠpan lskoěAustrálieBulharskoTurecko (5)FrancieNový ZélandChile%Pod nízkou úrovníNízkáSt ednířVysokáVelmi vysokáZemě jsou řazeny vzestupně podle zastoupení žáků pod nízkou úrovní.Poznámka: V Norsku a Turecku se šetření TIMSS 2019 účastnili žáci 5. ročníku, neboť lépe vyhovují definici cílové populace.