Mezinárodní šetření TIMSS 2019223 | VĚDOMOSTNÍ ÚROVNĚ3 VĚDOMOSTNÍ ÚROVNĚ22 %36 %42 %Velmi vysoká a vysoká25 %37 %38 %StředníNízká a pod ní19 %38 %43 %25 %38 %37 %StředníNízká a pod níVyšší podíl českých žáků s výborným výsledkem.Nižší podíl českých žáků se slabým výsledkem.Průměrné zastoupení žáků 4. ročníku ve vědomostních úrovních v ČR a EUMATEMATIKAPŘÍRODOVĚDAV přírodovědě není mezi zastoupením chlapců a dívek ve vědomostních úrovních významý rozdíl.V matematice je významně větší podíl chlapců ve vysoké a velmi vysoké vědomostní úrovni.ULK31 %ULK32 %JHM47 %JHM45 %MSK35 %MSK35 %OLK36 %OLK36 %VYS36 %HKK40 %HKK37 %PAK42 %LBK39 %STČ42 %PLK40 %VYS42 %JHČ41 %JHČ43 %STČ42 %LBK43 %PAK44 %PLK44 %MATEMATIKAPŘÍRODOVĚDAVelmi vysoká a vysokáPHA59 %ZLK53 %PHA59 %ZLK53 %KVK26 %KVK25 %Zastoupení žáků s výbornými výsledky se v krajích s jejich nejvyšším a nejnižším podílem liší více než dvojnásobně.