| Zpráva – Hlavní město Praha || 103 |4.5.8 Důvody pro asistenta pedagoga Hodnoty jsou reportovány z hospitovaných hodin pouze z běžných škol. Jedná se o procentuální podíl hodin daného kraje, resp. ČR, ve kterých asistent pedagoga působil z uvedeného důvodu. Důvody pro působení asistenta pedagogakrajZ důvodu zdravotního postižení žákaZ důvodu odlišných kulturních a životních podmínek žákaSdílený asistentZVGVSOVZVGVSOVZVGVSOVJihočeský kraj95,71001001,490012,900Jihomoravský kraj95,541001003,230010,7808Karlovarský kraj78,49100-1,080-32,260-Královéhradecký kraj86,51--4,76--12,7--Liberecký kraj96,4--3,6--7,19--Moravskoslezský kraj92,611001004,350011,74028,57Olomoucký kraj92,77-1006,02-012,45-0Pardubický kraj95,241001006,120017,0100Plzeňský kraj88,28-1004,69012,5-0hlavní město Praha88,210010011,240011,2400Středočeský kraj93,721001007,290010,300Ústecký kraj98,45-1004,66-04,15-0Kraj Vysočina98,15-1000-33,332,47-0Zlínský kraj95,74-1005,32-13,333,19-0celá ČR92,251001004,8203,3310,9604,44Počet pozorování pro hlavní město Prahu: ZV = 179, GV = 10, SOV = 18Zdroj: ČŠI, inspekční činnost4.5.9 Průběh výukyKritérium 4.1 a 4.2hlavní město Praha (v %)celá ČR (v %)ZVGVSOVZVGVSOV4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují výuku v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školy a potřebami žákůnevyhovující a vyžadující zlepšení7,328,33128,638,8225výborná19,5125428,2914,7116,674.2 Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílůnevyhovující a vyžadující zlepšení17,07251223,623,5339,58výborná12,28,33413,722,944,17Počet pozorování pro hlavní město Prahu: ZV = 41, GV = 12, SOV = 25Zdroj: ČŠI, inspekční činnost