| Zpráva – Hlavní město Praha || 100 |4.5.5 Promyšlený systém podpůrných opatření na základě složení žáků školy a jejich potřeb V rámci inspekční činnosti bylo ve sledovaných školách zjišťováno, zda mají promyšlený systém pod-půrných opatření na základě složení žáků školy a jejich potřeb. Z hodnocených základních škol v Praze mělo promyšlený systém podpůrných opatření 88,6 %. Polovina zbylých základních škol organizovala jednu nebo více izolovaných aktivit, které vycházely z potřeb či poptávky rodičů nebo žáků, a polovina nerealizovala žádné podpůrné aktivity. Promyšlený systém podpůrných opatření měla také většina gym-názií (83,3 %) a středních odborných škol (82,4 %) v Praze. Pro srovnání v celé republice mělo promyšle-ný systém podpůrných opatření 81,1 % základních škol, 72,7 % gymnázií a 66,3 % středních odborných škol.Promyšlený systém podpůrných opatření na základě složení žáků školy a jejich potřeb (podíl škol)krajZVGVSOVanone, izolované aktivityne, žádné aktivityanone, izolované aktivityne, žádné aktivityanone, izolované aktivityne, žádné aktivityJihočeský kraj71,226,91,9---54,536,49,1Jihomoravský kraj61,731,76,77502564,328,67,1Karlovarský kraj43,856,3033,333,333,375250Královéhradecký kraj91,28,80---42,942,914,3Liberecký kraj85,311,82,9---75250Moravskoslezský kraj90,14,25,6---90,59,50Olomoucký kraj80,616,43---801010Pardubický kraj61,731,96,4---8,37516,7Plzeňský kraj89,37,13,6---801010hlavní město Praha88,65,75,783,316,7082,411,85,9Středočeský kraj88,810,11,183,316,7053,642,93,6Ústecký kraj88,611,40---68,818,812,5Kraj Vysočina86,35,97,8---83,316,70Zlínský kraj90,96,13---75250celá ČR81,115,33,672,718,29,166,327,36,4Pozn.: Celé znění možností: ano, škola na základě znalosti a vyhodnocení složení žáků školy a jejich potřeb realizuje podpůrná opatření; ne, škola organizuje jednu nebo více izolovaných aktivit, které vychází z aktuálních potřeb školy či poptávky rodičů či žáků; ne, škola nerealizuje žádné podpůrné aktivity.Počet pozorování pro hlavní město Prahu: ZV = 35, GV = 12, SOV = 17Zdroj: ČŠI, inspekční činnost