| Datová příloha || 70 |4.2 Kvalita a pracovní podmínky učitelů4.2.1 Vybavenost škol z hlediska možnosti naplňovat ŠVP – v porovnání s průměrem ČRStav aktuálních prostorových a materiálních podmínek vybraných škol byl zjišťován také z hledis-ka naplňování školního vzdělávacího plánu (ŠVP). Obecná rovina zjišťování se zaměřovala na to, zda prostorové a materiální podmínky konkrétní školy umožňují, aby bylo vzdělávání organizováno právě v souladu s ŠVP. Výsledky zjišťování pro jednotlivé kraje lze nalézt v příslušných zprávách. Tabulky níže ukazují doplňující informace, v jakých oblastech dle ředitelů škol není ve škole umožněno vzdělávání v souladu s ŠVP v plném rozsahu a do jakých oblastí by bylo potřeba investovat, aby se situace v tomto ohledu zlepšila. Údaje jsou uvedeny vždy pro základní i střední školy.Uveďte, v jakých oblastech to podmínky neumožňují v plném rozsahu (ZŠ)krajbudovaběžné učebnyodborné učebny, laboratořevybavení ICTpomůckytělocvična, hřiště, sportoviště užívaná školouškolní dvůr, zahradaškolní dílny jiné oblastiN%N%N%N%N%N%N%N%N%Jihočeský kraj16,37 43,89 56,32 12,516,35 31,34 25,016,300,0Jihomoravský kraj2 20,01 10,03 30,02 20,02 20,05 50,000,01 10,000,0Karlovarský kraj1 14,31 14,32 28,63 42,900,03 42,91 14,32 28,600,0Královéhradecký kraj2 33,31 16,72 33,32 33,31 16,73 50,000,01 16,700,0Liberecký kraj16,716,78 53,35 33,316,76 40,016,73 20,000,0Moravskoslezský kraj3 17,615,99 52,97 41,22 11,810 58,85 29,43 17,600,0Olomoucký kraj16,32 12,53 18,83 18,800,012 75,02 12,516,316,3Pardubický kraj2 14,317,12 14,33 21,42 14,35 35,72 14,317,117,1Plzeňský kraj00,01 12,52 25,000,000,07 87,51 12,54 50,000,0hlavní město Praha00,01 20,02 40,01 20,000,000,000,03 60,01 20,0Středočeský kraj8 17,49 19,618 39,111 23,95 10,926 56,59 19,611 23,936,5Ústecký kraj00,000,01 33,31 33,300,01 33,31 33,300,000,0Kraj Vysočina16,73 20,016,73 20,000,09 60,000,016,700,0Zlínský kraj00,02 13,33 20,04 26,72 13,37 46,716,72 13,300,0celkem ČR22 11,431 16,165 33,747 24,4168,399 51,327 14,034 17,663,1Zdroj: ČŠIPedagogické vedení školyProfesní rozvojředitelů a učitelůBezpečnéa spolupracujícíprostředíDůraz navzdělávacívýsledkya podpora žákůKvalitaa pracovnípodmínky učitelů