| Zpráva – Kraj Vysočina || 84 |4.5.12 Užívané formy hodnoceníV dotaznících ředitelé sledovaných škol uváděli, jaké formy hodnocení škola užívá pro naplnění cílů ŠVP. Podíly škol využívající podle jejich ředitelů jednotlivé formy hodnocení v Kraji Vysočina a celkově jsou zobrazeny v tabulce.Užívané formy hodnocení (podíl ředitelů)Kraj Vysočinacelá ČRZVSOVZVSOVindividuální hodnocení učitele98,488,998,495,8mapa pokroku žáků9,522,25,45,3hodnocení žákovského portfolia31,711,131,112,2vlastní školní srovnávací testy31,733,332,831,7komerční testování36,577,842,527externí hodnocení národní42,933,348,837,6externí hodnocení mezinárodní9,533,314,516,9výsledky závěrečných / maturitních zkoušek-77,8-88,4jiné nástroje1,604,66,9Počet pozorování pro Kraj Vysočina: ZV = 63, SOV = 9Zdroj: ČŠI, inspekční činnost