| Zpráva – Středočeský kraj || 89 |4.5.12 Užívané formy hodnoceníV dotaznících ředitelé sledovaných škol uváděli, jaké formy hodnocení škola užívá pro naplnění cílů ŠVP. Podíly škol využívající podle jejich ředitelů jednotlivé formy hodnocení ve Středočeském kraji a cel-kově jsou zobrazeny v tabulce.Užívané formy hodnocení (podíl ředitelů)Středočeský krajcelá ČRZVGVSOVZVGVSOVindividuální hodnocení učitele96,9100,0100,098,410095,8mapa pokroku žáků7,20,06,35,48,65,3hodnocení žákovského portfolia39,233,321,931,18,612,2vlastní školní srovnávací testy33,00,021,932,834,331,7komerční testování40,283,312,542,542,927externí hodnocení národní50,566,731,348,865,737,6externí hodnocení mezinárodní13,466,76,314,545,716,9výsledky závěrečných / maturitních zkoušek0,0100,081,3-94,388,4jiné nástroje4,10,06,34,68,66,9Počet pozorování pro Středočeský kraj: ZV = 97, GV = 6, SOV = 32Zdroj: ČŠI, inspekční činnost