| Datová příloha || 5 |Výsledky českých žáků v krajích (TIMSS 2015 – matematika, přírodověda, 4. ročník)420440460480500520540560580KarlovarskýÚsteckýMoravskoslezskýLibereckýOlomouckýPlze skýňVyso inačJiho eskýčSt edo eskýřčPardubickýZlínskýKrálovéhradeckýJihomoravskýPrahaMatematikaP írodov dařěPozn.: Řazeno dle pořadí v testu z matematiky. Intervaly spolehlivosti, spočítáno v programu R balíček pro mezinárodní šetření INSTVY. Blíže IEA newsletter: The R package ‚intsvy‘ - An alternative statistical tool for data analysis.Následující graf ukazuje srovnání v čase, kdy jsou vyneseny výsledky TIMSS 2011 a TIMSS 2015. Nejdříve pro test z matematiky, poté pro test přírodovědné gramotnosti. Pořadí krajů je poměrně kon-zistentní, nejnižších průměrných výsledků dosahují kraje Ústecký a Karlovarský. Nejlepších výsledků pravidelně dosahuje Praha a kraje Jihomoravský a Zlínský.