| Zpráva – Pardubický kraj || 89 |4.5.12 Užívané formy hodnoceníV dotaznících ředitelé sledovaných škol uváděli, jaké formy hodnocení škola užívá pro naplnění cílů ŠVP. Podíly škol využívající podle jejich ředitelů jednotlivé formy hodnocení v Pardubickém kraji a cel-kově jsou zobrazeny v tabulce.Užívané formy hodnocení (podíl ředitelů)Pardubický krajcelá ČRZVSOVZVSOVindividuální hodnocení učitele95,981,898,495,8mapa pokroku žáků4,10,05,45,3hodnocení žákovského portfolia38,818,231,112,2vlastní školní srovnávací testy18,427,332,831,7komerční testování42,99,142,527externí hodnocení národní51,027,348,837,6externí hodnocení mezinárodní16,327,314,516,9výsledky závěrečných / maturitních zkoušek-90,9-88,4jiné nástroje8,29,14,66,9Počet pozorování pro Pardubický kraj: ZV = 49, SOV = 11Zdroj: ČŠI, inspekční činnost