| Zpráva – Pardubický kraj || 88 |Způsoby hodnocení ze strany učitelekrajUčitel poskytoval alespoň některým žákům zpětnou vazbu využitelnou k jejich dalšímu učení.V hodině byly ověřovány znalosti a dovednosti.ZVGVSOVZVGVSOVJihočeský kraj59,8725,8154,5545,3341,9442,29Jihomoravský kraj60,7465,0049,1839,5945,0045,90Karlovarský kraj48,2064,8959,8036,8451,0646,08Královéhradecký kraj72,91-50,8367,97x38,67Liberecký kraj73,1359,0262,6082,5268,8556,91Moravskoslezský kraj66,3048,7855,9953,5553,6646,80Olomoucký kraj71,10-59,6350,69x50,46Pardubický kraj65,7353,0655,3733,6048,9835,54Plzeňský kraj63,8571,4374,9448,8914,2959,43hlavní město Praha68,5152,6057,0750,3343,2345,24Středočeský kraj58,4466,0650,6452,3344,8550,07Ústecký kraj61,140,0033,6934,7550,0043,50Kraj Vysočina64,0920,0046,8638,6420,0042,51Zlínský kraj56,5648,8457,2853,4558,1469,75celá ČR63,9456,4254,4149,8447,0549,18Počet pozorování pro Pardubický kraj: ZV = 744, GV = 49, SOV = 363Zdroj: ČŠI, inspekční činnost4.5.11 Budování kultury hodnocení Kritérium 5.4 – Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracujePardubický kraj (v %)celá ČR (v %)ZVSOVZVSOV5.4 Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávánínevyhovující a vyžadující zlepšení10,230,7711,821,5výborná6,127,697,97,8Počet pozorování pro Pardubický kraj: ZV = 49, SOV = 13Zdroj: ČŠI, inspekční činnost