| Zpráva – Pardubický kraj || 86 |4.5.8 Důvody pro asistenta pedagoga Hodnoty jsou reportovány z hospitovaných hodin pouze z běžných škol. Jedná se o procentuální podíl hodin daného kraje, resp. ČR, ve kterých asistent pedagoga působil z uvedeného důvodu. Důvody pro působení asistenta pedagogakrajZ důvodu zdravotního postižení žákaZ důvodu odlišných kulturních a životních podmínek žákaSdílený asistentZVGVSOVZVGVSOVZVGVSOVJihočeský kraj95,71001001,490012,900Jihomoravský kraj95,541001003,230010,7808Karlovarský kraj78,49100-1,080-32,260-Královéhradecký kraj86,51--4,76--12,7--Liberecký kraj96,4--3,6--7,19--Moravskoslezský kraj92,611001004,350011,74028,57Olomoucký kraj92,77-1006,02-012,45-0Pardubický kraj95,241001006,120017,0100Plzeňský kraj88,28-1004,69012,5-0hlavní město Praha88,210010011,240011,2400Středočeský kraj93,721001007,290010,300Ústecký kraj98,45-1004,66-04,15-0Kraj Vysočina98,15-1000-33,332,47-0Zlínský kraj95,74-1005,32-13,333,19-0celá ČR92,251001004,8203,3310,9604,44Počet pozorování pro Pardubický kraj: ZV = 147, GV = 4, SOV = 3Zdroj: ČŠI, inspekční činnost4.5.9 Průběh výukyKritérium 4.1 a 4.2Pardubický kraj (v %)celá ČR (v %)ZVSOVZVSOV4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují výuku v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školy a potřebami žákůnevyhovující a vyžadující zlepšení16,3346,158,6325výborná10,27,6928,2916,674.2 Pedagogové využívají široké spektrum výchovně- -vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílůnevyhovující a vyžadující zlepšení26,5346,1523,639,58výborná16,33013,724,17Počet pozorování pro Pardubický kraj: ZV = 49, SOV = 13Zdroj: ČŠI, inspekční činnost