| Datová příloha || 103 |4.5.5 Promyšlený systém podpůrných opatření na základě složení žáků školy a jejich potřeb V rámci inspekční činnosti bylo ve sledovaných školách zjišťováno, zda mají promyšlený systém pod-půrných opatření na základě složení žáků školy a jejich potřeb. Hodnocení je zobrazeno v následující tabulce.Promyšlený systém podpůrných opatření na základě složení žáků školy a jejich potřeb (podíl škol)krajZVGSOVanone, izolované aktivityne, žádné aktivityanone, izolované aktivityne, žádné aktivityanone, izolované aktivityne, žádné aktivityJihočeský kraj71,226,91,9---54,536,49,1Jihomoravský kraj61,731,76,77502564,328,67,1Karlovarský kraj43,856,3033,333,333,375250Královéhradecký kraj91,28,80---42,942,914,3Liberecký kraj85,311,82,9---75250Moravskoslezský kraj90,14,25,6---90,59,50Olomoucký kraj80,616,43---801010Pardubický kraj61,731,96,4---8,37516,7Plzeňský kraj89,37,13,6---801010hlavní město Praha88,65,75,783,316,7082,411,85,9Středočeský kraj88,810,11,183,316,7053,642,93,6Ústecký kraj88,611,40---68,818,812,5Kraj Vysočina86,35,97,8---83,316,70Zlínský kraj90,96,13---75250celá ČR81,115,33,672,718,29,166,327,36,4Zdroj: ČŠI