| Zpráva – Jihomoravský kraj || 90 |4.5.8 Důvody pro asistenta pedagoga Hodnoty jsou reportovány z hospitovaných hodin pouze běžných škol. Jedná se o procentuální podíl hodin daného kraje, respektive České republiky, ve kterých asistent pedagoga působil z uvedeného důvo-du. Procentuální zastoupení důvodů pro působení asistenta pedagoga se v Jihomoravském kraji výrazně nelišilo od celorepublikového průměru.Důvody pro působení asistenta pedagogaJihomoravský krajcelá ČRZVGVSOVZVGVSOVz důvodu zdravotního postižení žáka (žáků)95,5410010093,25100100z důvodu odlišných kulturních a životních podmínek žáka (žáků)1,49004,8204,55sdílený asistent10,780810,9603,03Počet pozorování pro Jihomoravský kraj: ZV = 269, GV = 2, SOV = 11Zdroj: ČŠI, inspekční činnost4.5.9 Průběh výukyKritérium 4.1 a 4.2Jihomoravský kraj (v %)celá ČR (v %)ZVGVSOVZVGVSOV4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují výuku v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školy a potřebami žákůnevyhovující a vyžadující zlepšení4,76037,58,638,8225výborná17,4606,2528,2914,7116,674.2 Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílůnevyhovující a vyžadující zlepšení19,052562,523,623,5339,58výborná6,350013,722,944,17Počet pozorování pro Jihomoravský kraj: ZV = 63, GV = 4, SOV = 16Zdroj: ČŠI, inspekční činnost