| Zpráva – Jihomoravský kraj || 43 |PARTNER Č.ORGANIZACEP1JCMM, z. s. p. o.P2EKO GYMNÁZIUM BRNO o. p. s.P3Gymnázium Boskovice, příspěvková organizaceP4Gymnázium J. G. Mendela a ZUŠ, š.p.o.P5I. Německé zemské gymnasium, š.p.o.P6Integrovaná střední škola automobilní Brno, příspěvková organizaceP7Integrovaná střední škola Hodonín, příspěvková organizaceP8Odborné učiliště a Praktická škola, Brno, Lomená 44, příspěvková organizaceP9Odborné učiliště Cvrčovice, příspěvková organizaceP10Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Hustopeče, příspěvková organizaceP11Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Vyškov, příspěvková organizaceP12Střední odborná škola Znojmo, Dvořákova, příspěvková organizaceP13Střední odborné učiliště Kyjov, příspěvková organizaceP14Střední průmyslová škola Brno, Purkyňova, příspěvková organizaceP15Střední průmyslová škola Edvarda Beneše a Obchodní akademie Břeclav, příspěvková organizaceP16Střední průmyslová škola chemická Brno, Vranovská, příspěvková organizaceP17Střední průmyslová škola Jedovnice, příspěvková organizaceP18Střední škola André Citroëna Boskovice, příspěvková organizaceP19Střední škola dopravy, obchodu a služeb Moravský Krumlov, příspěvková organizaceP20Střední škola elektrotechnická a energetická Sokolnice, příspěvková organizaceP21Střední škola grafická Brno, příspěvková organizaceP22Střední škola polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizaceP23Střední škola průmyslová a umělecká Hodonín, příspěvková organizaceP24Střední škola stavebních řemesel Brno-Bosonohy, příspěvková organizaceP25Střední škola strojírenská a elektrotechnická Brno, příspěvková organizaceP26Střední škola technická a ekonomická Brno, Olomoucká, příspěvková organizaceP27Střední škola technická a gastronomická Blansko, příspěvková organizaceP28Střední zahradnická škola Rajhrad, příspěvková organizace2. Podpora čtenářské a matematické gramotnosti Cílem klíčové aktivity je zvýšení všeobecné složky vzdělání (čtenářské a matematické gramotnosti) pro-myšlenými formami profesního rozvoje pedagogů prostřednictvím seminářů, workshopů, dílen a prově-řených metodik, síťování škol a vytvoření zázemí pro výměnu zkušeností ve výuce, spolupráci pedagogů napříč předměty. V rámci aktivity je také po celou dobu realizace projektu téma podpory matematické a čtenářské gramotnosti propagováno a komunikováno směrem k odborné i laické veřejnosti. Tato klíčová aktivita je realizována těmito dílčími podaktivitami: - M – kabinety - Podpora čtenářské gramotnosti - M – portál - Matematické dílny pro učitele matematiky - M – kroužky - M – exkurze - M – tábory a soustředění - M – konference