4.3.4 Účelnost využití didaktické techniky . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .714.4 Bezpečné a spolupracující prostředí . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .734.4.1 Příležitosti pro vzájemnou spolupráci rodičů a učitelů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .734.4.2 Absence žáků a neomluvené hodiny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .744.4.3 Domácí příprava a spolupráce se zákonnými zástupci . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .764.4.4 Rizikové chování . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .784.5 Důraz na vzdělávací výsledky a podpora žáků . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .804.5.1 Systém poradenských služeb . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .804.5.2 Ostatní pedagogické pozice a počty pracovníků . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .844.5.3 Neobsazené ostatní pedagogické pozice . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .854.5.4 Poskytování podpůrných opatření 1. stupně bez vypracování plánu pedagogické podpory . . .864.5.5 Promyšlený systém podpůrných opatření na základě složení žáků školy a jejich potřeb . . . . . .874.5.6 Využití podpůrných opatření . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .884.5.7 Podpora nadání . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .894.5.8 Důvody pro asistenta pedagoga . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .904.5.9 Průběh výuky . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .904.5.10 Jevy v hospitacích . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .914.5.11 Budování kultury hodnocení . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .924.5.12 Užívané formy hodnocení . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .935 SOUHRN ZJIŠTĚNÍ � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � 94