| Datová příloha || 104 |4.5.6 Podpora nadání Ředitelé škol v dotaznících uváděli, prostřednictvím koho realizují metodické vedení asistenta peda-goga. Podíly ředitelů základních škol v jednotlivých krajích, kteří realizují metodické vedení asistenta pedagoga prostřednictvím různých aktérů, zobrazuje následující tabulka.Metodické vedení asistenta pedagoga prováděno prostřednictvím – základní školy (podíl ředitelů)krajtřídního učiteleostatních učitelůvých. poradceškolního psychologaškolního speciálního pedagogadalšího vzdělávánírealizuji sámjiným způsobemnerealizujiJihočeský kraj984960,817,613,729,417,63,90Jihomoravský kraj90,669,860,418,930,23422,69,40Karlovarský kraj10027,363,69,136,445,527,39,10Královéhradecký kraj96,965,646,96,321,928,112,512,50Liberecký kraj97,164,764,72,917,623,514,78,80Moravskoslezský kraj91,943,569,417,727,443,517,711,30Olomoucký kraj90,243,154,919,625,535,329,413,70Pardubický kraj94,455,658,322,227,847,213,98,30Plzeňský kraj96,261,561,5019,230,842,37,70hlavní město Praha92,343,664,125,646,238,512,812,80Středočeský kraj92,455,753,215,230,44325,310,10Ústecký kraj92,359,0595,117,930,825,610,30Kraj Vysočina91,756,339,66,32529,233,34,20Zlínský kraj88,553,876,926,923,130,815,411,50celá ČR93,254,258,614,725,935,422,19,50Pozn.: Celé znění možností: ano, škola na základě znalosti a vyhodnocení složení žáků školy a jejich potřeb realizuje podpůrná opatření; ne, škola organizuje jednu nebo více izolovaných aktivit, které vychází z aktuálních potřeb školy či poptávky rodičů či žáků; ne, škola nerealizuje žádné podpůrné aktivity.Zdroj: ČŠI