Česká školní inspekce Rozvoj jazykové gramotnosti na základních Čj.: ČŠIG-4461/19-G2 a středních školách ve školním roce 2018/2019 22/37 Graf č. 7 Úroveň podmínek a průběhu vzdělávání, které se vztahují k rozvoji jazykové gramotnosti žáků na 1. stupni základních škol (podíl hospitací tematické inspekční činnosti s výskytem hodnoceného jevu) 0 % 10 % 20 % 30 % 40 % 50 % 60 % 70 % 80 % 90 % 100 %vztah jazykové gramotnosti, ŠVP a očekávaných výstupů dleRVPjazykově podnětné prostředívytváření a udržování pozitivní učební atmosférypodpora rozvoje tvořivosti a fantazie žákůstanovení cíle hodiny a jeho naplňováníužití metod a forem práce ve vztahu ke stanovenému cíli hodinyuplatňování individualizovaného a diferencovaného přístupuk žákůmuplatňování metod a forem výuky ve vztahu k potřebám žákůse SVP a žáků mimořádně jazykově pokročilýchpropojení výuky s ostatními vzdělávacímioblastmi/obory/předmětyvyužití znalostí a dovedností z reálného života žákůvyužití učebnicových souborů a dalších materiálůvyužití interaktivních médií a ICT ve výucepoužití didaktických pomůcek v souladu s cíli výukyvedení hodiny v cílovém jazycepozitivní vztah žáka k cizímu jazyku/cizím jazykůmpříležitost žáka se (samostatně) intelektuálně rozvíjetpotřeba žáka aktivně používat cizí jazykvyvážený rozvoj receptivních a produktivních řečovýchdovednostíhodnocení a zpětná vazbanevyskytuje seminimální úroveňstandardní úroveňvynikající úroveň