Česká školní inspekce Rozvoj jazykové gramotnosti na základních Čj.: ČŠIG-4461/19-G2 a středních školách ve školním roce 2018/2019 21/37 Graf č. 6 Úroveň podmínek a průběhu vzdělávání, které se vztahují k rozvoji jazykové gramotnosti žáků na 1. stupni základních škol (podíl škol, rozhovor s řediteli škol) 0 % 10 % 20 % 30 % 40 % 50 % 60 % 70 % 80 % 90 % 100 %zajištění přístupu žáků k internetu při výuce cizích jazyků a připlnění dalších úkolů s ní souvisejícíchzajištění interaktivních médií a ICT pro výuku cizích jazykůzajištění prostorových a materiálních podmínek na podporurozvoje jazykové gramotnosti (kabinet cizích jazyků, jazykovéučebny, cizojazyčná knihovna)splnění kvalifikačních předpokladů pro výuku cizích jazykůvčetně předmětové specializacevytváření podmínek pro další vzdělávání pedagogickýchpracovníků (DVPP)vytváření podmínek pro působení rodilého mluvčího ve školea jeho kontakt s žáky i učitelistrategie výuky cizích jazykůzajištění návaznosti výuky cizího jazyka na předcházejícívzděláváníplánování výuky cizího jazyka v různých časových horizontechpodpora jazykové rozmanitosti širokou nabídkou cizích jazykůintegrovaná výuka cizího jazyka a odborného předmětu (CLIL)zapojení školy do národních projektůzapojení školy do partnerství a projektů na mezinárodní úrovnisledování výsledků hodnocení výuky cizích jazyků ředitelemškolyvyhodnocení úspěšnosti/neúspěšnosti žáků a školních výsledkův jazykovém vzdělávání v uzlových bodech vzdělávánívyužití interních a externích nástrojů hodnocení dosaženéúrovně jazykové gramotnosti v uzlových bodech vzdělávánípodíl žáků, kteří absolvovali mezinárodní jazykovou zkoušku,účastnili se olympiády v cizím jazyce, národního čimezinárodního projektu apod.nevyskytuje seminimální úroveňstandardní úroveňvynikající úroveň